Str. główna ::  Dostawa towaru

Dostawa towaru

WYSYŁKA I ZWROTY
Możesz otrzymać zamówienie w ciągu 3-7 dni roboczych!
Informacje o wymaganym doręczeniu
* Informacje potrzebne do wysyłki to twoje imię i nazwisko, adres i numer telefonu. Informujemy, że nie możemy wysłać zamówienia przez adres ZIP CODE, a skrytki pocztowe lub podobne adresy nie są dostępne do wysyłki.
* Upewnij się, że podałeś poprawny adres dostawy i numer kontaktowy.
* Odczekaj 3-7 dni na dostawę przedmiotu.
* Prześlemy twój numer śledzenia w ciągu 24 godzin po otrzymaniu płatności.
Metoda wysyłki Zwykle używamy Chronopost jako metody wysyłki. Ale w niektórych krajach użyjemy DHL jako metody wysyłki. Wszystkie produkty mają bezpłatną wysyłkę.
Metody monitorowania
Po wysłaniu zamówienia oferujemy Chronopost lub DHL tracking no. i witryna internetowa dla Ciebie. Istnieją dwie metody uzyskania powyższych informacji od nas,
<1> Odwiedź naszą stronę internetową i ponownie zaloguj się, aby sprawdzić stan aktualizacji.
<2> Sprawdź pocztę e-mail, aby przesłać nam aktualne informacje o stanie Twojego adresu e-mail.
Uwaga: (Jeśli nie możesz go od razu sprawdzić za pomocą numeru śledzenia, proszę poświęć więcej cierpliwości, aby odczekać chwilę).
Niedostarczenie lub nieprawidłowa licencja * Nie ponosimy odpowiedzialności za zwrotność, jeśli podałeś nam nieprawidłowy lub niekompletny adres.
* Dla klientów, którzy nie otrzymają przesyłki w ciągu 15 dni roboczych.
Skontaktuj się z lokalnym urzędem pocztowym tak szybko, jak to możliwe. Mimo to możesz skontaktować się z lokalnym urzędem pocztowym bezpośrednio za pomocą dowodu osobistego lub innego ważnego certyfikatu oraz kopii informacji, dzięki czemu możesz wydrukować, logując się do zarejestrowanego konta na naszej stronie.
Powrót